زمان انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۳ -

معاون فرماندار شهرستان نور خبر داد:

تعیین ۱۳۲ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان نور گفت: ۱۳۲ شعبه اخذ رای در شهرستان نور برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پیش‌بینی شد.

 
به گزارش بهناز دمیرچی علی شفیعی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سرای نور»، با اشاره به اینکه تمام عوامل اجرایی صندوق‌های رای در شهرستان نور آمادگی کامل دارند، اظهارکرد: ۱۳۲ شعبه اخذ رای در شهرستان نور برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پیش‌بینی شد.  
وی‌گفت: در شهرستان نور ۹۲ شعبه اخذ رأی در حوزه‌های روستایی و ۴۰ شعبه در حوزه‌های شهری مستقر است که ۶۹ شعبه سیار و ۶۳ شعبه ثابت هستند.
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری نور خاطرنشان‌کرد: در بخش چمستان شهرستان نور ۴۷ شعبه اخذ رای مستقر است که ۳۹ شعبه روستایی و هشت شعبه شهری است.شفیعی بیان‌کرد: در بخش مرکزی ۶۱ شعبه اخذ رای مستقر است که ۳۱ شعبه روستایی و ۳۰ شعبه شهری است.
وی گفت: در بخش بلده ۲۴ شعبه اخذ رأی مستقر است که ۲۲ شعبه روستایی و دو شعبه شهری است.معاون سیاسی امنیتی فرمانداری نور در پایان گفت: امیدواریم مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان نور با حضور با باشکوه خود در پای صندوق‌های رأی حماسه سیاسی را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رقم بزنند.
کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ تیر, ۱۴۰۳

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو